poniedziałek, 5 lutego 2018

Kier Rozdział 7

No no, misiaczki. Dzisiaj przychodzę z kilkoma nowościami, w końcu nowy rozdział o naszej cudownej Rezydencji Gejów. Dodatkowo następny rozdział Czerwieni również doczekał się publikacji! Mam nawet nowości dotyczące One-Shotów w uniwersum Bleach! Przyznam, że sporo mnie nie było, ostatnio tak bardzo cierpię na lenistwo, że nie wiem co z tym robić. Jedyne co robię, to leżę, gram w Osu albo bezmyślnie robię jakiś rewatch anime, w międzyczasie chodząc do pracy. Umieranie egzystencjalne, czy coś.
Niemniej, zapraszam do lektury!






 Kier
    - Yo! Przyszedłem po jakąś dobrą szamkę. 

   - Kim ty... - zaczął, jednak urwał szybko,wpatrując się z konsternacją w nowo przybyłego osobnika, którego nigdy w życiu nie miał okazji poznać. Ów osobnik bez jakiejkolwiek krępacji pewnym krokiem podszedł do lodówki, otwierając ją na oścież, i wpatrywał się w nią przez chwilę, po czym wyjął kawałek kiełbasy oraz małą miseczkę ryżu pozostałego z obiadu, po czym usiadł się przy stole, zaczynając jeść.






Rozdział 7







Czerwień
Perfekcja wyniszcza człowieka kawałek po kawałku, nie dając mu wstąpić o stopień wyżej. Stoisz na szczycie, i gdziekolwiek nie zrobiłbyś kroku, będzie to krok prowadzący w dół, do bezkresnej otchłani.











Rozdział 19



 Bleach Oneshot's
I ostatnia nowinka, one shoty z uniwersum Bleach. Co prawda sporawo porobiło mi się tytułów, które zaczęłam i są w trakcie, ale jak już coś napiszę, to chciałabym się tym podzielić.  Pojawiły się już trzy, znajdziecie je pod poniższym linkiem. 











Bleach


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz