sobota, 7 października 2017

Kier Rozdział 6


W ciągu ostatnich kilku dni napisałam trzy rozdziały swoich opowiadań, to taki trochę skok w górę zważywszy na to, że od jakiegoś czasu nie pojawia się tutaj, ani na Wattpadzie, zbyt wiele nowości. Kłaniam się, obiecuję poprawę, czy coś.
Zastanawiam sie również nad zmianą szaty graficznej na bardziej przyjemną. Nie jest jakoś wielce zła, robiłam ją samodzielnie, jednak zdaję sobie sprawę, że szabloniarnie wykonują kawał dobrej roboty, tak więc zastanawiam się, czy by nie zwrocić się do którejś o pomoc ^^

Tymczasem zapraszam do czytania! <3




Rozdział 6


4 komentarze:

  1. Strasznie się cieszę, że znalazłam tego bloga, brakowało mi już Akasza do podziwiania XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Susan ma rację! Duuuuuuuuuużo weny i poprosz o kolejny rozdział!

      Usuń
    2. Wiem, kurcze, muszę w końcu wziąć się w garść i zacząć pisać regularnie. Po prostu ostatnio mam takiego doła pisarskiego, wręcz artblock'a, że szok. I mimo, że gdzieś tam z tyłu głowy mam jakiś plan, to są na jego wykonanie zerowe wręcz chęci.
      Trochę teraz odświeżam swój umysł czytając książkę z zupełnie innego gatunku niż dotychczas, thriller polityczny. Nigdy nie przepadałam, ale może jakaś nowość wprowadzi jakąś świeżość w moich myślach :3

      Usuń